äääntligen!

Jo idag åkte jag Joceline och Saga till Lava (kulturhuset) och fixade min kofta! haha de trodde ni aldrig va? :)
Iallafall så tycker jag att den blev jätte fin! kommer bild där nere men jag vet inte vad jag gjorde med mina armar men kolla bara på texten mahah :)
De har varit en helt vanlig skoldag Martina kom förbi för att lämna min halsduk som jag ska ha på mig imorrn när jag ska till romme. Och lyssna, jag ska vara iskolan halv sju! HALV SJU! Om någon i min klass läser de här så säger jag bara, prata inte med mig då för jag kommer vara trött och vem vet vad jag säger då. Kommer säkert vara otrevlig men ta ej åt er :) ahha. Snart är de Top model så jag ska fixa min mat till imorrn. Kanske tar lite kort? som jag är väldrig dålig på men lovar att bättra mig! Här kommer bilden iallafall..

Om du själv vill göra en sån här eller trycka på något annat som en t-shirt eller byxor eller vad som helst nästan.
Iallafall gå till Lava (kulturhuset) de ligger vid t-centralen där uppe. Man kan göra massor med andra saker där också som att sy kläder, örhängen, armband och massa mer saker. Jag tycker de stället är sjukt bra! Aja gå förbi om ni har lust, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0