Alla gör misstag

Idag i skolan va de som vanligt extremt tråkigt. Idag när jag satt på engelskan så började jag tänka, jag tittade mig omkring och jag passar verkligen inte in. Jag har tänkt på de där Alicia sa till mig, att jag har börjat bry mig vad andra tycker och tänker. De är inte jag, jag är inte en sån som alla andra i min klass. Får se sen hur de blir i åttan om jag går kvar eller inte. Aja slut me de. Juste ni vet Unibet eller hur de stavas? :S Iallafall Unibet reklamen han som tar fotbollen på bröstet och sen sparkar iväg den? De är faktiskt min systers pojkvän Daniel. LIte roligt tycker jag! Bella är väldigt stolt :) Plus att de verkar ju gå grymt bra för Daniel och min bror Simon i tyskland. Får se om jag kanske åker ner dit i sommar och ser hur dom har de. Iallafall efterskolan så åkte jag och Joceline till stan vi skulle till kulturhuset och göra den där koftan jag har snackat om, men självklart var de STÄNGT! Sjukt irriterande så vi ska tbx imorrn. Men nu ska jag gå och bada. Har ont i huvudet, och de har jag haft hela eftermiddagen. Jobbigt!
Pöss!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

unibet shalalalal uunibet shalalalala :D

2009-02-10 @ 15:52:43
Postat av: mella

haha va rolig du är .)

2009-02-10 @ 19:12:16
URL: http://speakfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0