Höjdpunkten av dagen var..

..när jag ser Melody kommer gående. Jag blev extremt glad när jag träffade henne. Vi bestämde oss för att ses någongång iveckan sen gick jag Saga och Johanna hem till mig gick ut med hundarna sen åkte vi till stan. Roligt hade vi. Sen följde Saga med mig hem och nu sitter vi och väntar på att våra mackor ska bli klara i ungnen ahha. Hon sover över här jag börjar ju halv tio imorrn. Men ah har inte hänt så mkt idag eller jag lunchade med Joceline idag, de va trevligt! Men vad jag tycker så är min header så fruktansvärt ful och tråkig jag försöker fixa en ny men de tar tid jag har inga idéer, lika så på vad jag ska skriva om.. men jag sluta inte att läsa min blogg ska bättra bloggen, lovar! puuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0