Lyckad dag!

Haha jo rubriken säger ju mkt, min dag blev verkligen lyckad! Var i skolan som vanligt på lunch rasten gick jag och Eira till Sandys där satt vi ett tag och bara pratade jätte skönt faktiskt! Sen va jag med Johanna&Hedda kulkul! Sen efter skolan träffade jag Emma vi gick snabbt till Bik Bok hon skulle köpa en svart kofta sen åkte vi till sköna bergshamra, vi träffade Mariss, Hanna, Nika och Marie suuuuper sköna personer som jag kännt sen 3an! Gud vad jag har saknat dom. Har haft jävligt roligt med dom! Och vet ni? jag blev bjuden på Nikas tjejmiddag eller rättare sagt kalasmiddag? haha hon fyller år på alla hjärtans dag men ska ha middag dagen innan och självklart vill jag komma på den! Brukar vara as kul på hennes middagar. Plus att den här gången kommer de bli speciellt eftersom jag inte träffat alla på så sjukt länge. Iallafall så när vi kom till bergshamra bad jag Emma filma för jag skulle kasta ägg på Mariss som då fyller år idag. Haha snacka om att hon fick ägg i hela pannan! Har video men eftersom min data är lite tokig så kan ni tyvärr inte få se videon. Men grymt kul va de iallafall. Sen drog jag och Emma till Kulturhuset och där satt vi i kanske 3 timmar och bara skrattade åt massa ord vi sa. Plus åt en kille Jesper HAHA nej men jag ska vara snäll mot Emma och inte säga något mer om de. Men vi bestämde att vi skulle ses lite snabbt på lördag också. För då ska vi trycka våra koftor.. haha.
Jaja nu ska jag gå och fixa mig, sen blir de för mig att sooooova! god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0