Mina hundar Leo&Fanny

Jo de va en i skolan som ville att jag skulle skriva om hur mina hundar ser ut? haha. Så jag tänkte visa lite bilder på dom. Jag börjar med Leo. Efter en lång period efter att jag tjatat om att skaffa hund köpte mamma Leo och de va den första hunden och i första ögonblicket jag såg honom visste jag att han va de bästa som fanns. Gud så gullig han va när han va valp! Så här ser han ut iallafall


Och så kommer vi till Fanny som vi då köpte efter kanske 3 månader vi köpt Leo. Och ja Fanny va också sjukt gullig när hon kom. Och hon är sjukt liten. Ser ut som en liten valp och nästa år ska hon få små valpar, vis ka para henne. Så de blir grymt kul! Iallafall så ser hon ut så här



Ja de va mina hundar de, ;)

Kommentarer
Postat av: Hedda

Gud vad söta hundar du har!<3

2009-02-07 @ 11:28:15
URL: http://pinkliips.blogg.se/
Postat av: mella

Jo jag vet (a)

Tack så mkt :)<3

2009-02-07 @ 11:47:55
URL: http://speakfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0