ojoj nu har jag glömt en dag? :)

Jo ahah jag har haft ganska mkt just nu, i torsdags va jag på bio uppe i vällingby med Saga vi tittade på i taket lyser stjärnorna. Och jag själv föredrar boken. Filmen va ju bra men boken bättre. De va trevligt de, innan pratade jag och Saga lite vi hade inte träffats på ganska länge och då går våra munnan i ett haha. De va den dagen? elelr juste jag gick inte till skolan den dagen för en speciell anledning. Iallafall så gick jag till skolan idag och de va ju trevligt hade föredrag i engelskan med Marco och Johanna vi snackade om djur, de gick ju hyfsat bra haha. Sen efterskolan skulle jag ju träffa min saknade vän Matilda men hon va magsjuk så jag träffade Mariss, Hanna och några till. De va kulkul! Fast efter ett tag gick typ alla utan Mariss och Nika vi gick till deras kapprum i deras skola och jag satte igång och skriva på Hanna, Lisa, Nika, och Mariss skåp små hälsningar:) haha de va med blyerts så de går att sudda..
Iallafall så efter ett tag åkte jag hem till min älskade syster Caroline hon bjöd på goood kyckling sallad. Ah de har varit en väldigt ttrevlig&rolig kväll faktiskt. Imorrn blir de att träffa Emma vi ska till kulturhuset och sen kanske  bästavännen Nabil kommer förbi har inte träffat han på flera veckor! Skandal! Sen ska jag träffa Jeppa, hon ska sova hos mig så de blir sjukt kul. Ja nu ska jag nog gå och ta ett VARMT bad!
Juste, idag sa min käre vän Nikki att min blogg har blivit tråkig! Haha och då sa jag till henne men vafan ska jag skriva liksom min fantasi håller på att ta slut! Så hjälp till finns de något speciellt jag ska skriva? Ja Nikki du kan ju ge förslag eftersom de va du som sa, haha nej men de va bra att du sa till för då ska jag bättre mig!
Aja, hare bra för de ska jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0