Romme

Jojo igår va jag i romme och åkte skidor med skolan och efter va jag så sjukt trött så jag skrev aldrig. Men dagen blev sååå lyckad. Jag och Johanna en i min skola hade så jävla kul. Vi drev med massa folk från liftarna och allting fyfan vill gör om! Iallafall så ramlade jag bara en gång! :) maha. Om jag ska berätta hela dagen så kommer inlägget bli flera tusen mil lång så jag säger bara att dagen kommer jag minnas!
Idag har jag varit i skolan som vanligt juste, Kom till skolan idag och sen hade vi typ en rast så jag bestämde mig för att gå till hemköp och köpa något. Iallafall på vägen dit träffar jag Kevin och båda två blev helt överraskade har inte träffat honom på sjukt länge! Iallafall så följde han med mig till hemköp, vi gick runt och snackade eftersom jag ändå hade rast så var jag med honom och sen hihi frågade han vad jag skulle göra på lördag (alla hjärtans dag!) och jag ska vara med Saga då eller på kvällen iallafall och så frågade han om jag inte kunde vara med honom på dagen. Och de kunde jag :) så alla hjärtans dag firas med Kevin, kulkul!
Fikade med Moa på lunch rasten, de va skönt. Vi snackade och hade de trevligt :) haha.
Jaja nu ska jag kanske dra upp till vällingby centrum ska titta i affärer och kanske möta en kompis. Men hare bra, juste har en header på gång här ahha de tar så lång tid för mig att göra en kan ta upp till flera dagar :) aja pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0